środa, 18 maja 2016

my world



































11 komentarzy:

  1. Przepiękne fotografie! Zachwycające! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne fotografie! Zachwycające! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcia! Cudowne!
    Widzę, że Twój syn uwielbia strzelać podobne miny do mojego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia wśród paproci! Chętnie się zainspiruję. Czy mogę odrobinę zaczerpnąć z Twoich zdjęć do szkicowania? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super to z uśmiechniętym Łobuziakiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieci to bardzo wdzięczny temat do fotografii. I niezwykle ciężki. Widzę, że Twój syn lubi pozować. :) Moja córka również uwielbia pozować. A mówią, że to bardzo ciężki kawałek fotografii. :D

    O... tu moje małe...
    http://paint-bike.blogspot.com/2016/04/roweromania.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są cudowne!Dopracowane w każdym calu , masz wielki talent.Jestem po prostu zachwycona blogiem :)
    zapraszam również do mnie http://klaudiaa0818.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń